10 Januari 2011

eeeeeeeee sdhhh nya...

eeee memmg sdh lah...
owhh anatomi,kenp lah ko xnpkkn result yg terbaik..
huhuhuh
padahal aq stdy ko lg teruk dr sbjek lain..
huhuhuhuhuhu...
knp sbjek imunologi yg aq stdy sikit2 tp leh dpt A...
huhuhuhuhu...
emmm ni bru 2 sbjek,lom ag sbjek lain..
klu sbjek lain pon mcm anatomi xpat A,xthu lah aq nk ckp pe..
kene ckp SELAMAT TINGGAL SHAH ALAM lah npk nya..
huhuhuhuhu...
xpe2,aq kne struggle 4 final....
GUDLUCK ika...
do the best 4 final,
klu x ko kne ucap  SELAMAT TINGGAL SHAH ALAM N PTPL..
huhuhuhuhuhu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan